بازاریابی پیامک

بازاریابی پیامک

 

 

در این مقاله در ایران پیامک به درخواست شما عزیزان نکاتی در مورد بازاریابی پیامکی و چگونه نوشتن اس ام اس تبلیغاتی توضیح خواهیم داد.

 

اصلی ترین بخش در بازاریابی توجه به بازار هدف است.درواقع بعد از مشخص شدن بازار هدف است که شما می توانید سرویس های تبلیغاتی مناسب کسب و کارتان را پیدا کنید.

 

یکی از اصلی ترین و مهمترین ارکان تبلیغاتی و نشانه گرفتن بازار هدف ارسال پیامک انبوه است.

 

بعضی نیاز به بروشور و بنر های بزرگ در سطح شهر دارند و برخی با بازاریابی اینترنتی فروش خوبی را تجربه می کنند.

 

ایران پیامک

 

۱- مشتریان شما چه کسانی هستند

اولین نکته که اهمییت بالایی دارد شناخت مشتریان است. اینکه علایق آنها چیست و به دنبال چه چیزی هستند؟ سپس مخاطبین را بر اساس فیلد های خاص مانند سن ،شغل،علایق،سرگرمی و غیره دسته بندی کنید تا در آینده پیام های متناسب با هر دسته ارسال شود. این کار در ارتباط با مشتری و بهره وری مناسب موثر است.

۲- شما چه کسی هستید

این پیام از طرف چه کسی ارسال شده است!شما می توانید هر آنچه بخواهید در عنوان پیامک ارسالی درج کنید اما بهتر است به جای استفاده از اسم شخصی یا ارقام عجیب و غریب نامی که با آن شناخته می شوید را درج کنید.

۳- مرکز توجه

در پوستر های تبلیغاتی ، طراحی و گرافیک است که چند ثانیه فرصت دارد تا توجه افراد را جلب کند. در بازاریابی پیامکی نیز چنین قانونی وجود دارد اما فقط برای متن پیامک .

 

برای متن.پیامک تبلیغاتی شما ارسال می شود و تلفن همراه مخاطب با یک هشدار وی را فرا می خواند بعد از این شما فقط ۳ ثانیه فرصت دارید تا او را به خواندن ادامه متن ترغیب کنید.

 

می توانید از حروف بزرگ در متن انگلیسی و عنوان های جذاب و سوالی که مشتری را مایل به خواندن کامل متن می کند استفاده کنید. مثال : پیشنهاد شگفت انگیز،خبر فوری و …………..،

 

۴- طول پیامک

شما قادر هستید یک پیام تا ۲۶۸ کاراکتر (پیامک فارسی) و ۶۱۲ کاراکتر (پیام لاتین) را برای مشتریان خود ارسال کنید.اما سعی کنید متن را کوتاه و جذاب و تاثیر گذار انتخاب کنید تا مورد پسند مخاطب نیز باشد.

۵- بازار هدف

چه هدفی از ارسال پیام تبلیغاتی دارید ؟ آیا می خواهید فرد مورد نظر یک عمل را انجام دهد ؟

برای مثال: از وب سایت شما بازدید کند،با فروشگاه شما تماس بگیرد یا متنی را بازگشت دهد؟ برای این کار کافی است به سادگی آن را بیان کنید و اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید.

۶- زمان ارسال اس ام اس

نکته مهم دیگر زمان ارسال پیامک است. هیچ کسی دوست ندارد با آلارم یک پیامک تبلیغاتی از خواب بپرد. ارزیابی و تحقیق شرکت Text Marketer نشان می دهد که ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات ناهار (۱۲ تا ۱۴) و نیز بعدازظهر (۱۶ تا ۱۹) آثار و نتایج مناسبی را به همراه داشته است.

 

درایران پیامک به چند نکته سودمند در بازاریابی پیامکی اشاره شد که امیدوارم آنها را در عمل بکار ببندید تا بازخورد مثبتی را دریافت کنید.موفق باشید.

 

 

 

 

ديدگاه ها غير فعال شده اند

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و در اداره ثبت برند و علائم تجاری با نام ایران پیامک ثبت و متعلق به این شرکت می باشد هر گونه سو استفاده از این نام پیگرد قانونی دارد.

دانلود آهنگ جدید

پنل اس ام اس

ارسال پیامک بلک لیست

پنل اس ام اس رایگان

ارسال بلک لیست

کارشناس رسمی دادگستری

طراحی سایت