آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

ایسنا/خوزستان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت حواشی اخیر شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران این شرکت را تشریح کرد.

ارسلان غمگین در مورد مسائل و حواشی اخیر شرکت نیشکر هفت تپه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو مسائل به وجود آمده در شرکت نیشکر هفت تپه و درگیری چند تن از کارگران با مدیرعامل شرکت و اعلام عدم نیاز مدیریت نیشکر هفت تپه به تعدادی از کارگران و ارجاع موضوع به اداره کار، بلافاصله به دلیل اهمیت موضوع هفت تپه و جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی دشمنان و معاندان، مسئولان استانی جهت بررسی موضوع ورود کردند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه موضوعات کارگری باید از مسیر قانونی و به دور از جنجال بررسی شود، افزود: ورود مسئولان استانی به موضوع، صرفا در جهت جلوگیری از هر گونه مشکل تا بررسی دقیق زوایای مختلف آن بوده است و از اخراج کارگران هم جلوگیری شد و بر همین اساس، حقوق و مزایای کارگران مذکور هم کاملآ پرداخت می‌شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: مدیریت شرکت طی نامه‌ای تا تعیین تکلیف وضعیت کارگران، آن‌ها را ممنوع‌الورود کرده است که قطعا اداره کار شهرستان شوش آمادگی دارد تا به شکایت کارگران مذکور در اسرع وقت رسیدگی کند.

غمگین افزود: به طور کلی قطعا نگاه دولت و خصوصا  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفظ اشتغال، حفظ و رونق تولید و رعایت قانون برای همه چه کارفرما چه کارگر است. اصول و انضباط و رفتار سازمانی از سوی همه بسیار مهم و برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی حیاتی است.

وی با اشاره به اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات اخیر شرکت نیشکر هفت تپه گفت: به نظر می‌رسد به لحاظ حفظ آرامش و روند تولید و مهم‌ترین موضوع که حفظ اشتغال موجود است، بهتر است از  اظهار نظرهای غیرکارشناسی خودداری کنیم و موضوعی کاملا صنفی و درون یک شرکت را سیاسی و امنیتی نکنیم تا ناخواسته خوراک به دشمنان نداده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …