آغاز بررسی نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی از امروز

اعلام نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جذب اعضای هیات علمی از امروز ۱۹ مهر در مرکز نظارت جذب هیات علمی آغاز می شود.

به گزارش ایسنا؛ در راستای اجرای مصوبه هیأت عالی جذب و بر اساس برنامه زمـانبندی بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کـشور، این مراکز از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا ۱۷ مهر ماه سال جاری فرصت داشتند نیاز خود برای جذب هیات علمی را اعلام کنند. مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز از امروز شنبه ۱۹ مهر تا ۳۰ این ماه فرصت دارند اعلام نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های جذب هیات علمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

همچنین تطبیق نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از تاریخ ۳ تا ۹ آبان ماه صورت می گیرد و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی از ۱۰ آبان اعلام می شود و بر اساس آن متقاضیان تا ۱۸ آذر فرصت دارند دراین فراخوان ثبت نام کنند.

 بررسی های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این بررسی ها به کمیته های ارزیابی از تاریخ ۲۲ آذر ماه آغاز می شود و فرایند بررسی پرونده ها ۲۲ اسفند ماه سال جاری به پایان می رسد.

در نهایت بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می یابد در نهایت نتیجه نهایی بررسی های تا اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

متقاضیان فراخوان فوق درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانند پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را ظرف مدت یک روز کاری، دریافت کنند.

هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکتِ وی در رقابت فراهم شود و از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کند. ضمن اینکه هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط موجب وزر و خسارت در دنیا و آخرت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …