آغاز سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ‌کنگ

به زودی امکان سفر بدون قرنطینه برای مسافران بین سنگاپور و هنگ‌کنگ فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی بی سی، برنامه آغاز سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ‌کنگ که قرار بود در ماه نوامبر به اجرا گذاشته شود اما به دلیل افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هنگ‌کنگ، به تعویق افتاده بود از بیست و ششم «می» اجرایی خواهد شد.

انتظار می‌رود آغاز سفرهای بدون قرنطینه بین هنگ‌کنگ و سنگاپور رونق در حوزه گردشگری را به دنبال داشته باشد. در دو هفته نخست این سفرهای بدون قرنطینه، پروازهای بین دو مقصد محتاطانه و با یک پرواز در روز به هر یک از این مقاصد آغاز خواهد شد. حداکثر مسافران در هر یک از پروازها ۲۰۰ نفر خواهند بود.

هفته گذشته نیز سفرهای بدون قرنطینه بین نیوزیلند و استرالیا آغاز شد و به نظر می‌رسد با توجه به تعداد پروازها در روزهای اولیه، سفرهای بدون قرنطینه بین هنگ‌کنگ و سنگاپور محتاطانه‌تر از سر گرفته خواهد شد.

تمام مسافرانی که از هنگ‌کنگ سفر می‌کنند باید واکسینه شده باشند و مسافران هر دو مقصد باید سه روز پیش از سفر و هنگام ورود به مقصد آزمایش کرونا انجام دهند.

مقام‌های هنگ‌کنگ و سنگاپور مشتاق از سرگیری فعالیت‌های گردشگری هستند چراکه گردشگری این دو مکان پیش از شیوع ویروس کرونا به شدت به گردشگران خارجی متکی بود.

در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ شمار مسافران خارجی سنگاپور در مقایسه با همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹ با  ۸۱.۲ درصد کاهش همراه بود. شرکت‌های هواپیمایی بزرگ هنگ‌کنگ و سنگاپور نیز در دوران کرونا مشکلات بزرگی را تجربه کردند.

شرکت‌های هواپیمایی سنگاپور در سال ۲۰۲۰ با ۹۷.۶ درصد کاهش مسافر مواجه شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …