آغاز مهارت آموزی برگزاری کمپ اشتغال کارنو در مرداد ماه ۹۹

کمپ اشتغال کارنو با هدف ایجاد ارتباط میان کارفرما و کارجو از هفته سوم مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، کمپ اشتغال کارنو به عنوان پلی بین کارجو و کارفرما، برای اشتغال دانش‌آموختگان و دانشجویان است و شرکت‌ها نیز می‌توانند نیروی انسانی مورد نیاز خود را با کمترین هزینه جذب کنند.

دومین کمپ اشتغال کارنو در ۲۱ مرداد ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد و تا روز ۲۴ مهر ماه به مدت ۳ ماه ادامه دارد و این دوره آموزشی شامل کارگاه های آموزشی مهارت‌های نرم، مشاوره، کار عملی در قالب چالش کار تیمی و پروژه فنی (با کارفرما) در قالب کارآموزی خواهد بود.

مخاطبان این برنامه از جنبه مهارت نرم در مواردی مانند مدیریت پروژه، کار تیمی، ارائه موثر، حل مسئله و تفکر راهبردی و غیره به صورت تئوری و عملی توانمند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، “رویداد کارآفرینی کارنو” از سال ۱۳۹۰ با رویکرد تغییر نگرش و ایجاد توانمندی در سرمایه‌های انسانی کشور به منظور حضور در فضای کسب و کار و کارآفرینی توسط ستاد فناوری نانو طراحی شده است و در سال ۱۳۹۸ نیز با توجه به اهمیت توسعه مهارت های نرم در میزان اشتغال پذیری و پایداری شغلی، برنامه ای با عنوان “کمپ اشتغال کارنو” طراحی و اجرا شد که شرکت های دانش بنیان موفق شدند تا از این طریق نیازهای خود را در حوزه جذب و توسعه منابع انسانی پوشش دهند. کاهش ریسک و هزینه در فرآیند جذب و بکارگیری نیروی انسانی از مزایای استفاده از این طرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …