آمادگی برای دریافت نظرات درباره معادل‌سازی نمرات آزمون جامع علوم‌پایه و پیش‌کارورزی

در جلسه توجیهی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با نمایندگان دانشجویان علوم پزشکی مطرح شد که این معاونت در موضوع آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات در جهت کمک به دانشجویان علوم پزشکی است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه توجیهی که دکتر اکبری قائم مقام معاون آموزشی، دکتر قنبری مشاور و مدیر روابط عمومی حوزه معاونت آموزشی و جمعی از کارشناسان معاونت آموزشی وزارت بهداشت با نمایندگان دانشجویان حوزه علوم پزشکی حضور داشتند، ابعاد مختلف طرح معادل‌سازی نمرات آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی بررسی شد و این معاونت آمادگی خود را جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات دانشجویان در این زمینه اعلام کرد.

در این جلسه ابتدا نمایندگان دانشجویان ضمن بیان مطالبی درباره بحث معادل‌سازی نمرات دروس آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی، نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های دانشجویان علوم پایه و پیش‌کارورزی را در خصوص این طرح ابراز کردند.

در ادامه این جلسه دکتر هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای این طرح در شرایط اپیدمی کرونا پرداخت و با دفاع از طرح معادل‌سازی نمرات دروس آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی این طرح را در جهت کمک به دانشجویان دانست.

وی اظهار کرد: در واقع این طرح یکی از امتیازاتی است که به دانشجویان این مقطع به دلیل شیوع بیماری کرونا داده شده و دارای مزایای بسیار زیادی برای این عزیزان است.

دکتر نظری افزود: هدف معاونت آموزشی حفظ کیفیت آموزش پزشکی دانشگاه‌ها در شرایط کرونا است و معاونت آموزشی آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و دانشجویان در این زمینه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …