آمار پرونده‌های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد/ کاهش تعداد پرونده‌ها در سال ۹۷

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت از کاهش تعداد پرونده‌های ارجاعی دانشجویان علوم پزشکی در کمیته انضباطی دانشجویان خبر داد و گفت: به ازای هر هزار دانشجو 3 تا ۴ پرونده انضباطی به شورای مرکزی ارسال می‌شود.

دکتر وحید صرامی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب گزارشی از وضعیت پرونده‌های دانشجویان علوم پزشکی در کمیته‌های انضباطی دانشجویان ارائه داد و اظهار کرد: در حال حاضر به ازای هر هزار دانشجوی رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه ها حدود ۳ تا ۴ پرونده انضباطی تشکیل می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال ۹۶ به طور کلی ۹۰۰ حکم برای پرونده‌های دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در کمیته‌های انضباطی صادر شده است که این آمار در سال ۹۷ روند کاهشی داشته به طوری که ما در سال گذشته تعداد ۸۰۰ حکم انضباطی صادر کردیم.

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص وضعیت پرونده انضباطی دانشجویان علوم پزشکی در سال ۹۸ نیز گفت: آمارهای کلی از وضعیت احکام صادر شده برای کل پرونده‌ها در پایان هر سال برآورد می‌شود بنابراین فعلی از وضعیت سال جاری گزارشی آماری نداریم.

صرامی خاطر نشان کرد: پرونده‌های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی در سه مرحله بدوی تجدیدنظر و مرکزی بررسی می‌شود که رسیدگی در دو مرحله بدوی و تجدید نظر در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و در نهایت حکم نهایی در شورای مرکزی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …