اجرای طرح افکارسنجی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در کمیته تخصصی شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های دانشگاهی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد علی امام هادی در کمیته تخصصی شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تاکید کرد: مبحث فرهنگ به حدی گسترده است که تمامی فعالیت‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی و… در دانشگاه باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

وی با اشاره به تأثیر پژوهش در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: هدف ما این است که تمام فعالیت‌های فرهنگی قبل از اجرا از پیش‌زمینه پژوهش و تحقیقات آکادمیک برخودار شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: این تحقیقات باید دارای خروجی مشخص با جنبه کاربردی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی باشند.

در نشست مذکور طرح اندیشکده شایستگی‌های فرهنگی بهشتی ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه پس از بحث و تبادل نظر اعضا اجرای طرح افکارسنجی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تصویب رسید.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کمیته تخصصی شورای فرهنگی و اجتماعی با هدف هم اندیشی در مورد طرح‌های پیشنهادی، قبل از مطرح شدن در شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …