ارائه ۲۰ گیگا بایت اینترنت رایگان به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از ارائه بسته اینترنتی ۲۰ گیگا بایتی جدید ۹۰ روزه به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این بسته تا اواسط تیرماه سال جاری معتبر است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و گسترش آموزش های مجازی؛ بعد از اتمام بسته اینترنت رایگان قبلی، یک بسته جدید اینترنتی ۲۰ گیگا بایتی، ۹۰ روزه به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به صورت رایگان و برای ادامه آموزش‌های مجازی ارائه شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و رواج آموزش‌های مجازی و برخط، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم اساتید و دانشجویان برای برگزاری کلاس‌های درس، هزینه بالای اینترنت بود.

وی اظهار کرد: به همین دلیل، برای حل این مشکل با هماهنگی و پیگیری‌های مستمر انجام شده وزارت علوم با وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در اسفند ماه سال گذشته، این وزارتخانه، بسته هدیه اینترنتی جدید ۲۰ گیگابایتی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور ارائه کرد.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت علوم، نظرپور ضمن قدردانی از همکاری‌های مطلوب وزارت اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: در این راستا، سال گذشته، یک بسته اینترنتی رایگان برای دانشجویان مراکز آموزشی و پژوهشی نیز ارائه شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …