ازسرگیری تولید هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷ در آمریکا

شرکت هواپیماسازی بوئینگ اعلام کرد که فعالیت و خط تولید هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷ را در کارخانه خود در ایالات متحده به زودی آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بوئینگ که بدون شک یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیماسازی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که فعالیت و خط تولید هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷ خود را در کارخانه چارلستون واقع در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا از تاریخ سوم ماه مه سال جاری میلادی آغاز کرده و از سر خواهد گرفت.

فعالیت این کارخانه از تاریخ هشتم آوریل ۲۰۲۰ تحت تاثیر گسترده ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار آن متوقف شده و به حالت تعلیق درآمده بود.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، مدیران ارشد کارخانه کارولینای جنوبی بویینگ از تاریخ ۳۰ آوریل به سر کار خود باز خواهند گشت و کارگران نیز به صورت شیفتی از تاریخ سوم ماه آینده میلادی به کار و فعالیت در کارخانه مشغول خواهد شد.

بر اساس خبری که در وب سایت simpleflying  آمده است، با اینکه تولید و فعالیت برخی از کارخانه‌های بوی از سر گرفته شده اما به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در سراسر جهان تحت تاثیر تبعات منفی و بحران های مالی ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی، بسیاری از سفارش های خود را لغو کرده و یا به تاخیر انداخته اند. بحرانی که به نظر می رسد علاوه بر ایرلاین‌ها، گریبانگیر شرکتهای هواپیماسازی بزرگ در جهان همچون بویینگ نیز خواهد شد و تا زمان تداوم شرایط کنونی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …