اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی  قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و استانداری خراسان شمالی در دو پروژه ساخت بیمارستان راز و جرگلان و همچنین محور بجنورد – میامی در صورت اخذ مجوزهای لازم دولتی ، به توافقاتی رسیدند.

به گزارش ایسنا، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پس از نشست مشترک با استاندار خراسان شمالی در خصوص این جلسه گفت:«براساس توافقات انجام شده قرار است دو پروژه ساخت بیمارستان و جاده در برنامه‌های آتی ما قرار گیرند و به جز آن طی ده روز آینده هیاتی از طرف قرارگاه خاتم‌الانبیا راهی استان خراسان شمالی خواهند شد تا بررسی‌های لازم جهت همکاری‌های بیشتر انجام شود.»
محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی هم در ادامه گفت:«در این مدت دو سالی که به عنوان خدمت‌گذار مردم استان خراسان شمالی فعالیت می‌کنیم، یکی از محورها و تکیه‌گاه‌های حرکت ما در جهات پیشرفت و توسعه استان ، سپاه پاسداران بوده است که در تمامی بخش‌ها در کنار ما بودند. اخیرا هم ما در زمینه راه‌سازی و بهداشت و درمان همکاری داشتیم و سردار حزنی هم در بحث ساخت و تحویل ۲۰۰۰ واحد به ما کمک کردند. در بحث کرونا و سایر موارد هم به خوبی توانستیم از امکانات سپاه استفاده کنیم. امروز در خدمت دکتر محمد بودیم که قبلا هم با ایشان  صحبت‌هایی داشتیم و امروز هم خدمت ایشان رسیدیم و هم در بحث ورود به پروژه‌های زیرساختی مانند حوزه آب، راه و بیمارستان به توافقاتی رسیدیم و هم قرار شد ظرف یک هفته تا ده روز آینده از هولدینگ‌های مختلف در استان حضور پیدا کنند که حداکثر تا ۳ هفته پس از بازدید مسئولان و نشست‌هایی که خواهیم داشت بتوانیم در استان میزبان دکتر محمد باشیم و در یک تفاهم‌نامه بتوانیم به یمن حضور قرارگاه خاتم بخشی از کمبودهای استان را در جهت رفاه بیشتر مردم عزیز حل کنیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …