اعلام زمان انتشار نتایج ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی

طبق برنامه زمان‌بندی، سه‌شنبه دوم شهریور ماه نتایج ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده پس از برگزاری جلسه با کارشناسان مسئول دانشگاه‌ها و معرفی فرآیند اجرایی ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقاتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا نهم مرداد ماه فرصت دارند تا مستندات مورد درخواست در راهنمای ارزشیابی را به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ارسال کنند. پس از آن تا ۱۵ مرداد ماه مستندات بررسی خواهد شد.

سامانه ارزشیابی تحقیقات و فناوری (RTES) ۱۶ مرداد ماه برای مشاهده نتایج ارزشیابی در دسترس خواهد بود. پس از بررسی اعتراضات احتمالی، در نهایت سه‌شنبه دوم شهریور ماه نتایج ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با راه اندازی سامانه (RTES) در ابتدای تیر ماه، دستورالعمل ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی را ابلاغ کرد و در یک نشست مشترک که با حضور مدیران ستادی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد، جزئیات و تغییرات اعمال شده نیز تشریح شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دستورالعمل ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی با رویکرد بازآرایی و بازسازماندهی، متناسب با فرآیندهای بهینه و کارا و در عین ایجاد دسترسی و شفافیت در بستر سامانه برخط توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بازبینی و تدوین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …