افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید بهشتی با حضور معاون رئیس جمهور

دکترنوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در دانشگاه شهید بهشتی برخی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه را افتتاح نمود.

به گزارش ایسنا، در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید بهشتی که با حضور دکترنظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، ساختمان جدید دانشکده معماری و شهرسازی، ساختمان جدید دانشکده علوم شیمی و نفت، سردر شرقی دانشگاه و تصفیه‌خانه پساب فاضلاب خوابگاه ها افتتاح شدند. همچنین کلنگ بلوک جدید خوابگاه خواهران بر زمین زده شد؛ دکتر نوبخت و هیات همراه از برج نوآوری دانشگاه نیز بازدید نمودند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه در نشستی با حضور دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکده های معماری و شهرسازی و علوم شیمی و نفت و برخی از دیگر میهمانان از جمله اعضای بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه شهید بهشتی گفت: خرسندم امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مهمی در دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور هستم؛ این پروژه‌ها با تلاش همکاران وزارت علوم به بهره‌برداری رسید.

دکتر نوبخت، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی مختلف در طی هفته جاری، تاکید کرد: دولت با وجود تنگناها و خشکسالی مالی، کارهای بزرگی انجام داده است. وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته درخصوص امور جاری و معیشتی مردم اشاره و تصریح کرد: با همین شرایط مالی سخت تا آنجا که برای دولت امکان داشت، اقداماتی در قالب افزایش حقوق برای بهبود معیشت کارکنان دولت و و بازنشستگان محترم صورت گرفت.

دکتر نوبخت، به برنامه‌های دولت در حوزه زیرساختی اشاره کرد و از افتتاح بزرگترین تونل کشور خبر داد و گفت: تونل قطعه دوم آزادراه تهران-شمال به طول 7 کیلومتر در طی ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. کارهای زیرساختی بزرگی به همت فرزندان ملت انجام شده است.

در این نشست، دکتر نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ از خدمات شایسته و حمایت‌های صورت پذیرفته توسط سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: کارهای بسیار ارزشمند در طی هشت سال دوران خدمت دکتر نوبخت در کشور و به ویژه در دانشگاه‌ها انجام پذیرفت که ثمرات آن چشمگیر و ماندنی خواهد بود.

دکتر اطاعت، معاون پشتیبانی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه نیز گزارشی از اقدامات عمرانی صورت پذیرفته در طی سال‌های اخیر در دانشگاه شهید بهشتی ارائه کرد. وی با اشاره به بازسازی ١٢٠ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده از جمله خوابگاه‌های دانشجویی، آشپزخانه مرکزی دانشگاه، ساختمان‌های اداری، کتابخانه مرکزی، رستوران‌ها، تعدادی از دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها، بازسازی و آسفالت خیابان‌ها، نوسازی جداول و بازسازی و نوسازی نود درصد موتورخانه‌های پردیس مرکزی، گفت: امروز با حضور آقای دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، آقای دکتر نظرپور همکار ارجمند و معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف، رئیس معزز دانشگاه و اعضای گرانقدر هیات رئیسه، روسای محترم دانشکده‌های معماری و شهرسازی و علوم شیمی و نفت، اعضای محترم هیئت مدیره بنیاد تازه تاسیس حامیان دانشگاه شهید بهشتی و دیگر میهمانان، شش پروژه با هزینه‌ای بالغ بر نود میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، ساختمان‌های جدید دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده علوم شیمی و نفت، طرح تصفیه فاضلاب خوابگاه‌های دانشجویی با ظرفیت ٦٠٠ متر مکعب در شبانه‌روز، سردر شرقی دانشگاه، دیوار ضلع شمال شرقی پردیس مرکزی به طول ١١٠ متر و ارتفاع شش متر، از جمله طرح هایی بودند که به بهره‌برداری رسیدند. در این برنامه از برج بزرگ در حال ساخت نوآوری دانشگاه که مراحل تکمیل نهایی را سپری می‌کند بازدید به‌عمل آمد؛ همچنین مراسم کلنگ‌زنی خوابگاه شماره ٧ خیرساز دختران با متراژ ده‌هزار مترمربع به انجام رسید.

معاون پشتیبانی دانشگاه، با اشاره به اهمیت این طرح‌ها، از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این پروژه ها قدردانی نمود و افزود:  هم‌اکنون 9 پروژه فعال با اعتباری برابر با دویست میلیارد تومان در دانشگاه شهید بهشتی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …