اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال ذخیره سازی شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از شاتا، رضا رحمانی در این خصوص تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد و برای ماه مبارک رمضان و حتی بعد از آن تا پایان سال برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای تامین و ذخیره سازی کالاها در انبارهای کشور اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کالاها از محل تولید داخل و بخشی از طریق واردات تامین شده است، گفت: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با تعرفه گروه یک کالایی انجام شده است و کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن بارگیری و تخلیه شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر انجام رصد مداوم بازار، نیز بیان کرد: رصد و پایش تولید و واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت ها به صورت مداوم انجام می شود و گزارشات لازم ارایه خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه در زمینه‌ی تولید اقلام و کالاهای مقابله با کرونا افزایش چشمگیری داشتیم گفت: سلامتی و اطمینان خاطر هموطنان‌مان اولویت اصلی ماست و در این زمینه هم وزارتخانه و هم واحدهای تولیدی به طور شبانه روزی فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …