امید زیادی به عزم و همت بلند جهاد دانشگاهی لرستان داریم

ایسنا/لرستان رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدهای زیادی به عزم و جزم‌ها و همت بلند دوستان در جهاد دانشگاهی لرستان و هم به اثربخش بودن این طرح‌ها داریم.

مهناز امامدادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله انجام شده است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول که به شکل پایلوت در ۹ استان کشور انجام شد و یکی از این استان‌ها لرستان بود.

این مسئول اضافه کرد: در قالب این طرح در لرستان ۲۷۰۰ نفر تعهد داشتیم که ایجاد اشتغال شود و خوشبختانه این کار توسط جهاد دانشگاهی انجام شد.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: بحث‌های مشاوره، آموزش، هدایت، راهنمایی و توانمندسازی کارهای تیمی و تیم سازی توسط جهاد دانشگاهی لرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرحله سطح بازار هم صورت گرفته و اشتغال پایدار در بخش مشاغل خانگی لرستان ایجاد شده است، اضافه کرد: در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سهمیه لرستان حدود ۱۷۰ نفر است.

امامدادی  اظهار کرد: این طرح هنوز در دست اجرا بوده و هنوز تمام نشده و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی بیان کرد: این طرح حدود ۷۱ نفر اشتغال‌زایی به همراه داشته و برای ۱۰۰ نفر دیگر جهاد دانشگاهی لرستان تلاش‌های خود را ادامه می‌دهد.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی ادامه داد: در طرح توانمندسازی ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در سطح کشور سهم لرستان چیزی حدود ۱۰۰۰ نفر است.

وی افزود: در این طرح بحث‌های فراخوان و شناسایی متقاضیان توسط جهاد دانشگاهی لرستان انجام شده است.

امامدادی عنوان کرد: امیدواریم با تجارب خوب و موفقیت‌هایی که در اجرای دو طرح قبلی جهاد دانشگاهی لرستان به دست آورده‌اند بتوانند این مرحله را هم موفق‌ انجام دهند.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی گفت: ما امیدهای زیادی به عزم و جزم‌ها و همت بلند دوستان در جهاد دانشگاهی لرستان و هم به اثربخش بودن این طرح‌ها داریم.

وی بیان کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد نتایج خوبی با اجرای این طرح‌ها توسط جهاد دانشگاهی در لرستان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …