انتشار «مبانی تفسیرنویسی در رسانه»

کتاب «مبانی تفسیرنویسی در رسانه» نوشته مراد عنادی و کتایون مصری منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب با هدف آموزش نحوه نگارش مقالات تفسیری توسط انتشارات پردازش منتشر شده است.

در بخش‌هایی از کتاب «مبانی تفسیرنویسی در رسانه» آمده است: تفسیر همواره با خبر همراه است و بخش مکمل یا به عبارتی مقوم آن محسوب می‌شود اما این بدان معنا نیست که هر خبری نیاز به تفسیر دارد.

خبرهایی نیاز به تفسیر دارند که علاوه بر پیچیدگی، از ظرفیت‌های لازم برای تفسیر برخوردار باشند. منظور از ظرفیت‌ها عوامل متعدد از جمله ارزش‌های خبری هفتگانه است.

در این کتاب با خبرهایی که به تفسیر دینامیک یا پویا و تفسیر ایستاتیک یا ایستا نیاز دارند و همچنین تکنیک‌های تفسیرنویسی در رسانه‌ها و مرزبندی بین تحلیل و تفسیر آشنا می‌شوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …