انتشار مجموعه "دانستنی‌های دانشجویی"

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از انتشار مجموعه محتواهای مکتوب و چندرسانه‌ای درخصوص موضوعات مرتبط با زندگی و تحصیل دانشجویان با عنوان “دانستنی‌های دانشجویی” خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی گفت: دانشجویان، به ویژه دانشجویان جدیدالورود معمولاً با تغییرات بسیاری به‌خصوص از لحاظ روانی و عاطفی روبه‌رو می‌شوند که بی‌توجهی به آنها گاهی نتایج نامطلوبی خواهد داشت.

وی گفت: در عین حال، ارائه آموزش‌های ضروری برای مواجهه آگاهانه با چالش‌ها و مسائل زندگی دانشجویی می‌تواند به توانمندسازی دانشجویان در مدیریت صحیح زندگی دانشجویی یاری رساند و لازم است دانشگاه‌ها و نهادهای مرتبط، برای شناخت فضای حاکم بر زندگی و نقش جدیدی که دانشجویان برعهده می‌گیرند، آگاهی‌رسانی کنند.

عباسی تصریح کرد: در راستای آشنایی دانشجویان با چالش‌هایی که ممکن است بعد از ورود به دانشگاه با آن رو به رو شوند، مجموعه‌ محتواهایی در قالب‌های مکتوب و چندرسانه‌ای مانند اینفوگرافی و موشن‌گرافی با استفاده از تجربیات دانشجویان قدیمی یا فارغ‌التحصیلان تهیه شده است که به‌صورت هفتگی در سایت سازمان دانشجویان منتشر خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، نوع پوشش دانشجویی، مزایا و معایب زندگی در خوابگاه، معرفی تشکل‌های دانشجویی، کار دانشجویی، وسایل مورد نیاز خوابگاه، دغدغه‌های والدین دانشجویان، نکات ضروری که دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مورد توجه قرار دهند، آشنایی با حقوق و تکالیف دانشجویان و… از موضوعاتی است که در این مجموعه به آنها پرداخته خواهد  شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …