انتقاد نماینده اهواز از قطعی برق با وجود گرمای ۵۰ درجه

نماینده مردم اهواز در مجلس با انتقاد از بی نظمی ها در قطعی برق این روزهای کشور بیان کرد: مردم خوزستان این روزها در گرمای ۵۰ درجه شاهد قطعی گسترده برق در بسیاری از نقاط اهواز هستند، هرچه سریعتر به این بی نظمی خاتمه دهید.

به گزارش ایسنا، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دلسوز گفت: خرمشهر هنوز هم از مشکلات زیادی رنج می‌برد و جوانان آن درد بیکاری دارند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: مردم خوزستان این روزها در گرمای ۵۰ درجه شاهد قطعی گسترده برق در بسیاری از نقاط اهواز هستند؛ هرچه سریعتر به این بی نظمی خاتمه دهید، وضعیت آب شرب استان دچار تنش جدی است و هنوز هم بسیاری از شهرها و روستاها مشکل آب شرب دارند، حقوق و مزایای کارکنان آبفا طی ماه های گذشته پرداخت نشده است، طرح ۵۵۰  هکتاری مقام معظم رهبری بلاتکلیف است و آب تخصیصی آن داده نشده است.

حسینی خطاب به وزیر کار عنوان کرد: حال که تکلیف شرکت شما در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده درخصوص طرح فولادسازی اکسین اهواز که قرار بود برای رونق صنعت فولاد و اشتغال یک سال پیش در اهواز کلنگ زنی شود هر چه سریعتر اقدام کنید.

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به وزیر صمت متذکر شد: ظاهرا وزیر یا در برنامه های سفرهای خود خوزستان را به حساب نمی آورد تا آن را در برنامه سفرهای خود قرار دهد یا خیال می کند مشکلی در صنعت، معدن و بازار وجود ندارد، وضعیت گرانی و عدم کنترل قیمت ها نیاز به کنترل جدی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …