بررسی اولویت‌های اقتصادی کشور، دستور کار صحن علنی مجلس خواهد بود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روسای برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نواب رییس با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که عصر امروز (شنبه، 7 تیر) برگزار شد، گفت: در پی دستور ریاست مجلس و در راستای پیگیری اولویت‌های اقتصادی کشور توسط مجلس، نشست مشترک رئیس، نواب رئیس و روسای کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر “محمدرضا پورابراهیمی” با اشاره به حضور روسای کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و معادن، برنامه، بودجه و محاسبات و کشاورزی در جلسه مذکور، افزود: اولویت‌های اقتصادی هر یک از کمیسیون‌ها، در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف روزهای آینده روسای کمیسیون‌ها با نظرخواهی از اعضای کمیسیون متبوعشان، جمع‌بندی نهایی خود درباره اولویت‌های اقتصادی کشور را ارائه کنند.

وی اظهار کرد: از آنجا که موضوعاتی مانند التهابات بازار ارز، اصلاح ساختار بودجه، ایجاد درآمدهای پایدار برای کشور، تنظیم بازار و ساماندهی وضعیت مسکن از جمله مهم‌ترین موضوعات اقتصادی است، مقرر شد، کمیسیون‌ها، برنامه‌های خود را در زمینه‌های نظارتی و تقنینی از طریق تدوین طرح‌های دوفوریتی و یک‌فوریتی به‌منظور هماهنگی با دولت ارائه کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوعات اقتصادی نشست‌های مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی و هیأت‌رئیسه مجلس از هفته آینده به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا بتوان مسیر و جهت مجلس در پیگیری مطالبات اقتصادی مردم را تعیین کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی اولویت‌های اقتصادی کشور بر اساس جمع‌بندی‌ای که در کمیسیون‌ها انجام گرفته، دستور کار صحن علنی مجلس خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …