برق ۱۰۵هزار مشترک کم‌مصرف کهگیلویه و بویراحمد رایگان می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: نزدیک به ۱۰۵هزار مشترک کم مصرف این استان از طرح “برق امید” بهره‌مند می‌شوند.

«جمال معتمدی زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور، افزود: تنها مشترکین خانگی مشمول این طرح هستند.

وی اظهارکرد: حدود ۲۷۰ هزار مشترک خانگی در سطح استان داریم که حدود ۱۰۵ هزار مشترک مشمول طرح «برق امید» می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد درباره جزییات و شیوه اجرای طرح «برق امید» خاطرنشان کرد: در صورتی که مشترک خانگی در ماه‌های سرد سال یعنی از ابتدای مهر تا پایان اردیبهشت زیر ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر برق مصرف کنند، برق آنها رایگان خواهد بود.

معتمدی زاده درباره وضعیت مصرف برق در ماه‌های گرم سال نیز تصریح کرد: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اگر میزان مصرف مشترکین ۱۰۰کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر باشد، برق آنها رایگان محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: در فصل گرما، میزان مصرف برای شهرستان‌های گرمسیر ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه در نظر گرفته شده و اگر میزان مصرف مشترکین خانگی این مناطق ۲۰۰ کیلووات ساعت یا کمتر باشد، برق آنها رایگان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای طرح «برق امید» در کشور مدیریت مصرف انرژی است که امیدواریم با اجرای این طرح کاهش حدود ۱۰ درصدی مصرف برق مشترکین پرمصرف را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …