برگزاری استارت‌آپ ویکند مجازی "کشاورزی و سلامت هوشمند"

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همراهی دو شتاب‌دهنده «استارت آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این رویداد استارت‌آپی با اهداف بسترسازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه کشاورزی و سلامت هوشمند، آشنایی متخصصان کشاورزی با مباحث کسب وکار و فناوری بازار محور، انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در صنعت کشاورزی به صاحبان ایده، حمایت از ایده‌های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار در تاریخ ۳۱ خرداد تا ۴ تیر ماه برگزار می‌شود.

مخاطبان این رویداد، صاحبان ایده، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه کشاورزی هستند. هم‌چنین محورهای استارت‌آپ ویکند سلامت مواد غذایی، سامانه‌های هوشمند پایش، مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی، تجهیزات و سامانه‌های نوین کشاورزی، کشاورزی در محیط‌های بسته و روش‌های کشت نوین با رویکرد سلامت، بازارگاه‌های آنلاین، امنیت غذایی و بیوتکنولوژی و حوزه‌های زیستی است.

جوایز تیم‌های برتر(سرمایه‌گذاری غیرنقدی دوره شتاب‌دهی شامل منتورشیپ، فضای کار اشتراکی، کارگاه‌ها و …)، تیم اول معادل ۱۵ میلیون تومان، تیم دوم معادل ۱۰ میلیون تومان و تیم سوم معادل ۵ میلیون تومان است.

هم‌چنین امکان حضور رایگان در مدرسه کسب و کار ریکاور برای نفرات منتخب با ارزشی معادل ۵ میلیون تومان و سرمایه‌گذاری نقدی برای همه شرکت‌کنندگان تا سقف ۱ میلیارد تومان وجود دارد.

مهلت ثبت‌نام در این رویداد علمی از امروز تا ۲۰ خردادماه تعیین شده است.

پرسش‌های فرم ثبت‌نام به‌منظور راهبری هدف‌مند متقاضیان در طول رویداد استارت آپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند طراحی شده و از این‌رو پاسخ منفی در ارزیابی تأثیری نخواهد داشت.

متقاضیان باید فایل ارائه معرفی ایده خود را در قالب پاور پوینت(حداکثر در پنج اسلاید) تهیه و ارسال کنند.

متقاضیانی که در قالب تیم‌های(۸-۳ نفره) شرکت کنند از امتیاز بالاتری برخودار می‌شوند.

علاقه‌مندان شرکت در این رویداد می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

استارت‌آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند؛ حرکتی در جهت توسعه صنعت کشاورزی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …