برگزاری جشنواره موسیقی مجازی در اماکن تاریخی شیراز

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره موسیقی مجازی نوروز ۱۴۰۰ در اماکن تاریخی و گردشگری شیراز خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرزاد صدری گفت: با توجه به ادامه همه گیری بیماری کرونا، رویدادهای نوروزی شیراز به صورت مجازی و با محدودیت های موجود برنامه ریزی شده است.
وی افزود: یکی از این رویدادها که به صورت گسترده و برای اولین بار انجام می شود “طنین تاریخ” نام دارد که در قالب آن ۱۲ گروه موسیقی شهر شیراز در اماکن تاریخی و گردشگری به اجرای برنامه پرداختند که به صورت حرفه ای در قالب فیلم و نماهنگ ضبط شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز “باغ دلگشا، آرامگاه سعدی ، باغ جهان نما ، دروازه قرآن ، نارنجستان قوام ، عمارت ارگ کریم خانی و خانه زینت الملوک” را از جمله اماکنی اعلام کرد که جشنواره های موسیقی نوروز ۱۴۰۰ شیراز در آن ها برگزار شده است.

صدری ادامه داد: این اجراها که در ایام نوروز به صورت گسترده از طریق شبکه های اجتماعی منتشر می شود، نقش مهمی در معرفی اماکن و همچنین گروه های موسیقی شیراز خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه گروه های موسیقی محلی و ایرانی شناخته شده شیراز بهترین قطعات خود را اجرا کردند، تأکید کرد: نباید اجازه داد شیوع یک بیماری کام مردم را در ایام ایام شعبانیه و نوروز تلخ کند که بر همین اساس رویدادهای شاد همچون “طنین تاریخ” برنامه ریزی و اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …