برگزاری مسابقه «کروناداستان»

مسابقه ادبی «کروناداستان» برای شاغلین و دانشجویان حرفه‌های سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام برگزارکنندگان؛ «فراگیرشدن ویروس کرونا پیامدهای مختلف و شگفت‌­آوری به همراه آورد و جوامع مختلف بشری را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از جنبه‌­های مختلف این تاثیر، تجربه‌­های تلخ و شیرین و حسرت­‌باری بود که شاغلین و دانشجویان رشته‌­های مرتبط با سلامت، از پرستاران و پزشکان تا سایر حرفه­‌مندان و دانشجویان این رشته‌­ها، از سرگذراندند که مرگ‌های تلخ و اندوه­‌بار تا بهبودهای سخت و نفس‌گیر را دربرمی‌­گیرد.

«کروناداستان» بهانه‌ای برای ثبت این تجربه‌های منحصربه­ فرد است تا ضمن  ثبت آن‌ها به بهترین‌ها جوایزی اهدا شود. این آثار در دو قالب ادبی «داستان کوتاه» یا «روایت» و دو بخش «شاغلین» و «دانشجویان» مورد برررسی قرار می‌گیرد.

کرونا داستان با حمایت سازمان نظام پزشکی ایران، انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا) و موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار می‌­شود و در پیرنگ‌­های پیشنهادی فراخوان عنوان‌هایی چون: «طنز در مواجهه با بحران، اضطراب و کرونا، جهان پس از کرونا، انبوهگی اطلاعات در پاندمی و …» به چشم می‌خورد.

دبیر این رویداد دکتر بابک زمانی، نورولوژیست و روزنامه‌نگار است. این رویداد را در شبکه‌های اجتماعی با آیدی @coronadastan_competition پیدا کنید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …