بزرگداشت قدس به یک روز خاص محدود نشود/ضرورت استفاده از فضای مجازی برای پاسخ به ندای مظلومان

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با تاکید بر این که نباید بزرگداشت ” روز قدس” را به یک روز اختصاص دهیم گفت: با توجه به فرمایشات رهبری به مناسبت روز قدس، ما تصمیم گرفتیم امسال بخش‌هایی این فرمایشات را در طی یک هفته با استفاده از ظرفیت مجازی مورد توجه قرار دهیم به طوری که این روز به یک روز خاص خلاصه نشود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: این روز یکی از روزهای مهم در تقویم عبادی سیاسی ملت ایران است. در واقع این روز نماد مبارزه با هر نوع کشور دزدی و غصب سرزمین است.

وی در ادامه تصریح کرد: ملتی که نسبت به اشغال یک سرزمین به صورت ظالمانه که با دسیسه و توطئه‌های قدرتهای بزرگ صورت گرفت اعتراض می‌کنند یعنی این که اجازه دست اندازی یا تعرض به سرزمین خود را نیز به کسی نخواهند داد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها همچنین تاکید کرد: امسال روز قدس به واسطه شیوع کرونا ویروس در یک شرایط ویژه ای قرار گرفت و با توجه به ضوابطی که برای جلوگیری از اجتماعات و رعایت حال مردم در نظر گرفته شده ،امسال ما شکل تجمعات ارزشمند و معنوی روزه داران که با زبان روزه در خیابان‌ها فریاد آزادی فلسطین را سر می‌دادند، نمی‌توانیم داشته باشیم.

حجت الاسلام رستمی بر ضرورت برگزاری یک هفته قدس در سال جاری تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود بزرگداشت روز قدس را به یک روز محدود نکنیم بلکه این روز در هفته پیش رو برگزار شود و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری ما روز قدس را در طی یک هفته برگزار کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها همچنین خاطر نشان کرد:‌ این موضوع موجب می‌شود نکاتی که در فرمایشات رهبری به مناسبت روز قدس مطرح می‌شود در فرایند یک هفته مورد توجه قرار بگیرد و از فضای مجازی در این زمینه استفاده شود تا بر اساس وظیفه‌ای که ما در برابر مظلومین داریم و در قرآن نیز به آن تاکید شده است ما نیز تکالیف دینی خود رادر این زمینه انجام بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …