بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری فرصتی مناسب برای توسعه لرستان

ایسنا/لرستان معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های خوب گردشگری در لرستان زمینه توسعه پایدار در این استان را فراهم خواهد ساخت.

هادی درفشی در جلسه هماهنگی معاونین و مدیران شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان که امروز ۲۱ اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه مدیران باید توسعه‌ای فکر کنند و برنامه‌های رشد، ترقی و نوگرایانه داشته باشند اظهار کرد: مدیر موفق با برنامه‌ریزی مدون و کار جهادی از موانع توسعه عبور کرده و در راستای محرومیت‌زدایی از جامعه گام بر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه لرستان دارای بهترین ظرفیت‌ها در حوزه گردشگری است تصریح کرد: می‌توان از این پتانسیل در راستای رونق گردشگری در استان استفاده کرد.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌ هادی و مقاوم‌سازی مسکن‌ روستایی بستری مناسب برای رونق گردشگری در راستای رسیدن به اشتغال پایدار برای روستاییان فراهم خواهد شد.

درفشی ساخت و تولید مسکن مقاوم را یکی از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانسته و بر تولید و استفاده از مصالح باکیفیت به‌ویژه در ساخت واحدهای مسکونی روستایی تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …