بوئینگ ۷۳۷ ارمنستان کجاست؟

در پی بروز شایعاتی درباره ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ارمنستان در ایران سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تکذیب آن اعلام کرد: هواپیمای مورد نظر در حال تعمیر و رفع نقص فنی در فرودگاه مهرآباد است.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته برخی رسانه های خارجی شایعاتی درباره ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ارمنستان در آسمان ایران مطرح کردند. در حالیکه به نظر می رسد این ادعاها هیچ پایه اساسی ندارد.

محمد حسن ذیبخش در این باره در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس درخواست خلبان و به دلیل نقص فنی، این هواپیما در روزهای ابتدایی اسفند ماه درخواست فرود اضطراری در فرودگاه مهر آباد را داشت و همچنان تعمیرات این هواپیما در فرودگاه مهرآباد ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر این هواپیما توسط تیم فنی شرکت هواپیمایی ارمنستان در حال تعمیر و رفع نقص فنی است و به محض حل شدن مشکل به کشور خود باز خواهد گشت.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ایران برای رفع نقص فنی این هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ارمنستان اجازه فرود در مهرآباد را داد، گفت: به نظر می رسد تا هفته آینده هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ارمنستان به مقصد این کشور پرواز کند اما مشخص نیست شیطنت برخی رسانه های خارجی مانند رسانه های ارمنستان در این زمینه به چه دلیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …