بیمه شده‌ها از خدمات شرکت‌های خلاق بهره‌مند شدند

یک شرکت خلاق موفق شده است به چند میلیون بیمه شده، در حوزه درمان خدمات ارائه کند.

به گزارش ایسنا، یعقوب قنبرزاده، مدیرعامل این شرکت خلاق گفت: صنعت بیمه کشور، نیازهای مختلفی در حوزه فناوری و نوآوری دارد، این شرکت با تاسیس یک واحد تحقیق و توسعه در طی سال‌های مختلف، تلاش کرده است که پاسخگوی این نیازهای فناورانه باشد. اتصال بیمه‌گر، بدنه سازمان و بیمه‌شده، از جمله اهدافی است که ما در این مجموعه دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل این شرکت خلاق افزود: بر اساس راهکاری که به عنوان TPA شناخته می‌شود، ارتباط بین شرکت‌های بزرگ بیمه، زنجیره سرویس‌دهی و مردم برقرار می‌شود. برای مثال در بیمه درمان، سازمان بزرگ بیمه‌گر، مراکز درمانی و مردم، سه ضلعی هستند که ما تلاش داریم آنها را به صورت برخط و آنلاین با یکدیگر مرتبط کنیم.

این فعال دانش‌بنیان ضمن تاکید بر لزوم ارائه آنلاین خدمات بیمه، گفت: در این مدل، ما به عنوان مثال در حوزه بیمه تکمیلی درمان، فعالیت می‌کنیم، مرکز درمانی با ارائه یک کد ملی ساده از سوی بیمار و مراجعه کننده، به راحتی از شرایط بیمه شده، مدت زمان اعتبار بیمه و نکات دیگر، مطلع می‌شود و نیازی به استفاده از دفترچه یا سایر مدارک کاغذی نیست.

وی افزود: خود شخص بیمه‌شده نیز می‌تواند با مراجعه به این پلتفرم، اطلاعاتی مانند سوابق بیمه و دیگر اطلاعات مرتبط با خودش را کسب کند. در این روش کار، بیمار و بیمه‌شده به صورت رایگان با پلتفرم تعامل می‌کنند و در نهایت سازمان بیمه‌گر، هزینه‌ای نهایی را در صورتحساب کلی، منظور خواهد کرد. در حال حاضر چند میلیون بیمه‌شده از خدمات لاین پلتفرم بهره‌مند شده‌اند.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق ضمن تاکید بر ارائه راهکارهای قابل اجرای فناورانه، توضیح داد: در حال حاضر بر روی دیگر نیازهای این حوزه در حال تحقیق و توسعه هستیم و بدون شک، صنعت بیمه، نیازمند همیاری بیشتری از سوی فعالین دانش‌بنیان و استارتاپی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …