تخصیص ۵ درصد درآمد مراکز آموزشی به فعالیت های فرهنگی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تخصیص ۵ درصد از درآمد مراکز آموزشی از محل شهریه دانشجویان به فعالیت­ های فرهنگی هنری قرآنی، دینی و مذهبی، فوق برنامه، ورزشی، مشاوره دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین امید در چهل و ششمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه در همه طرح­ های فرهنگی دانشجویی باید ویژگی­ های مخاطبین خاص و شرایط مراکز آموزشی این دانشگاه مورد توجه قرار گیرد، گفت: تولیدات و نرم ­افزارهای فرهنگی و قرآنی ما بایستی متمایز از سایر دانشگاه ­ها بوده و کاربری آسان، مقرون به صرفه بودن، رفع نیازهای حال و آینده و جامع بودن آن مورد انتظار است.

وی همچنین طرح راه ­اندازی حوزه علوم اسلامی دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی را مفید دانسته و خواستار برنامه ­ریزی شایسته جهت بهره­برداری و مشارکت بیشتر دانشجویان با توجه به ساختار غیرمتمرکز دانشگاه و پراکندگی دانشجویان در سطح کشور داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی بیان کرد: اجرای طرح و دوره­ های آموزشی مربوطه با استفاده از بستر فضای مجازی و به صورت غیرحضوری در اولویت قرار گیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تایید نگارش فرهنگ اعلام شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استفاده از تجارت دانشگاه­ های دیگر را جهت کامل بودن و کاربردی بودن طرح پیشنهاد کرد.

وی همچنین بر تخصیص ۵ درصد از درآمد مراکز آموزشی از محل شهریه دانشجویان به فعالیت­ های فرهنگی هنری قرآنی، دینی و مذهبی، فوق برنامه، ورزشی، مشاوره دانشجویی تاکید کرد و برنامه ­ریزی حوزه های معاونت فرهنگی دانشجویی و نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی را جهت اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی مربوطه و پیاده سازی آن در طرح سطح­ بندی مراکز را، خواستار شد.

همچنین سید احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارش اجمالی از برنامه ­ها و فعالیت­های سال ۹۹ این معاونت ارائه داد و گفت: علیرغم شرایط خاص و محدودیت­ های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، نه تنها شاهد عدم کاهش مشارکت در اغلب برنامه ­های حوزه نبودیم، حتی افزایش میزان مشارکت دانشجویان بالاخص در جشنواره­ های فرهنگی قرآنی، ورزش همگانی و دانشجوی نمونه در سال جاری نیز داشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …