تسلیت ایمیدرو در پی درگذشت جانسوز خبرنگاران ایسنا و ایرنا

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ضایعه درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن تسلیت محمد سپهر آمده است: “خبر سانحه ناگوار رانندگی نقده و درگذشت دو تن از همکاران توانمند و متعهد اطلاع‌رسانی و خبر ایسنا و ایرنا موجب تأثر فراوان شد.

از یاد نمی‌بریم تلاش کم‌نظیر خبرنگاران متعهدی که علیرغم همه مشکلات و محدودیت های معیشتی و کاری به واسطه تعهد و تعلق به بهبود ایران عزیز و در راستای رسالتی که در روشنگری داشتند قلم زدند و در آخر نیز مظلومانه در راه همان اندیشه و رسالت جان دادند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده‌های این عزیزان و همه اهالی خبر و رسانه صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم”.

همچنین مجموعه روابط عمومی ایمیدرو نیز پیام تسلیت خود را اینگونه ابراز کرد: ” انا لله و انا الیه راجعون؛ حادثه جانسوز و غم‌بار درگذشت دو خبرنگار توانمند خانم‌ها “مهشاد کریمی” و “ریحانه یاسینی” از خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و مجروح شدن تعدادی از  عزیزان جامعه رسانه کشور در این حادثه اسفناک، در باورمان نمی‌گنجد.

ضمن آرزوی بهبودی مجروحین، برای عزیزان سفر کرده، آرامش و رحمت واسعه الهی مسالت داریم و به خانواده و همکاران آن‌ها تسلیت عرض می‌نماییم”.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …