تسهیل نحوه پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی در شهرک‌های صنعتی

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نحوه پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه را تسهیل کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با توجه به مشکلات به‌وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا برای فعالان اقتصادی، به‌ویژه صاحبان بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی واگذار شده، مصوب کرد: اقساط اسفند ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ واحدهای صنعتی بدون هیچگونه تعدیلی به انتهای اقساط مربوطه منتقل شود.

طبق اعلام وزارت صمت؛ هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع و ضرورت رسیدگی به حجم بالای تقاضا در ایام پایانی سال در شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، با توجه به شرایط به‌وجود آمده و رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا، شرایط واگذاری زمین بر اساس دستورالعمل بهره‌برداری سال ۱۳۹۸ را تا انتهای اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همین راستا با ارسال نامه ای به سعید زرندی «معاون طرح و برنامه وزارت صمت» خواست تا ترتیبی اتخاذ شود که این موارد در بسته حمایتی طراحی شده توسط این معاونت، لحاظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …