تغییری در هزینه برق مصرفی خانوارها ایجاد نشده است

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر گفت: میزان مصرف برق مشترکان خانگی پس از اجرای طرح دورکاری تغییر چندانی نداشته و باتوجه به اینکه نرخ ها همچون سال گذشته تعریف شده، تغییری در هزینه برق مصرفی خانوارها اتفاق نیفتاده است.

هادی مدقق در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه میزان مصرف کلی شبکه تغییر چندانی نکرده و میزان افزایش مصرف بسیار ناچیز بوده است، اظهار کرد:  آن میزان که در بخش آب شاهد افزایش مصرف بوده‌ایم در حوزه برق اتفاق نیفتاده است و مشکل چندانی وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در بخش خانگی نیز افزایش مصرف زیاد نبوده است، تصریح کرد: ممکن است موارد خاصی در این حوزه وجود داشته باشد که هزینه برق مصرفی آن ها نسبت به گذشته بسیار بالاتر باشد که باید این مساله مورد بررسی قرار گیرد اما در مجموع با افزایش زیاد مصرف برق خانگی مواجه نبودیم.

مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر گفت: قبوض برق مردم افزایش چندانی نداشته، چراکه تعرفه تغییری پیدا نکرده و افزایش مصرف چندانی نیز صورت نگرفته است؛ مگر موارد استثنا که دلیل آن باید بررسی شود.

به تازگی نیز مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفته بود که در حال حاضر میزان پیک مصرف برق حدود ۳۱ هزار و ۱۰۰ مگاوات است و هیچ مشکلی برای تامین برق وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …