تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه فناوری‌های ارائه شده به صنایع و سازمان‌ها

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و پژوهشگاه مواد و انرژی در راستای ارائه خدمات آزمایشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه همکاری توسط دکتر حسین رحمانی معاون نوآوری و تجاری‌سازی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دکتر سعید حصارکی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی و در حضور رؤسای دو مرکز در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به امضا رسید.

در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای ضمن معرفی و تاکید بر توانمندی‌های دو مجموعه، در راستای محورهای مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

همکاری در اخذ پروژه‌های قراردادی مشترک به ویژه از وزارت‌های صمت، مسکن و شهرسازی و نیرو و واحدهای زیرمجموعه، توسعه فناوری‌های مشترک جهت ارائه به صنایع و سازمان‌ها، همکاری بین مراکز رشد دو مجموعه و شرکت‌های مستقر در آن‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و تخصصی از سوی دو مجموعه و شرکت‌های مستقر به یکدیگر از موضوعات و محورهای مشترک و مورد گفت‌وگو بود.

بر اساس اعلام وزارت علوم، پس از این نشست، دکتر علیرضا خاوندی رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی به همراه معاونان و مدیران خود از طرح تونل باد، پژوهشکده مواد و طرح‌های در دست احداث و چند شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز بازدید کرد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …