تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران

تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران

رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید مجدد یک هفته ای محدودیت‌های ضدکرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران گروه شغلی ۱ همچنان می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.

به گزارش ایسنا، قاسم نوده فراهانی با اشاره تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران، تصریح کرد: تمدید تعطیلی صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از  شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه صرفا با تعطیلی اصناف شیوع ویروس کرونا کنترل نخواهد شد، تاکید کرد: اصناف برای جلوگیری از ورشکستی باید فعالیت داشته باشند و آمادگی کامل برای اجرای هرنوع پروتکل بهداشتی را دارند، اما بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و … با توجه به شرایط اقتصادی سخت اصناف آنهم بدون هیچ حمایتی اصلا کارشناسی و گره گشا نیست و بارها مراتب اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم.
رئیس اتاق اصناف تهران در پایان گفت: حتی در سخت ترین شرایط نیز سلامتی مردم و هموطنان اولویت اول اصناف است و از تمامی صنوف شهر تهران درخواست دارم تمامی پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …