توان ارزآوری سه میلیون دلاری مرکز ماهیان زینتی محلات

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با افتتاح مرکز ماهیان زینتی محلات، سه میلیون دلار برای کشور ارزآوری می‌شود.

سید علی آقازاده سیزدهم بهمن‌ماه در جریان سفر به محلات در جمع خبرنگاران بیان کرد: در دومین روز از دهه فجر افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان آغاز شد.

وی گفت: در طول ایام دهه مبارک فجر ۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار مرکزی با قدردانی از حضور خیرین محلاتی که همواره مشارکت بالایی در اجرای پروژه‌ها دارند، افزود: حدود ۵۰۰ متر بلوار روستای نخجیروان که به صورت کامل توسط خیر احداث شده بود به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پروژه ۳۶ واحدی مسکن محرومین نیز آغاز شد که توسط کمیته امداد و خیر محلاتی و در راستای ساخت هزار واحد مسکن محرومین اجرایی شده و تاکنون عملیات احداث ۵۷۵ واحد آغاز شده، انجام می‌گیرد و باید کل پروژه تا پایان ۱۴۰۰ بهره‌برداری شود.

وی یکی از پروژه‌های توسعه ای و عمرانی شهرستان که می‌تواند چهره شهرستان را در تولید آبزیان و ماهیان زینتی دگرگون کند، پروژه مرکز ماهیان زینتی دانست و افزود: این مرکز می‌تواند سالانه تولید یک میلیون قطعه ماهی داشته باشد و ارزآوری سه میلیون دلاری را رقم بزند که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

آقازاده با اشاره به افتتاح همزمان سه پروژه آبرسانی در شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل آبرسانی به سه هکتار گلخانه و آبرسانی دو روستاست و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در اقتصاد و عمران و آبادانی محلات باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …