تکمیل ورزشگاههای خرم آباد و بروجرد نیازمند ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی و ورزشگاه بروجرد به پیشرفت ۷۵ درصد رسیده است گفت: برای تکمیل این دو پروژه به حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که به صورت جدی پیگیری می شود.

علی نبیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اخیرا دیداری را با استاندار لرستان داشتیم که به طور ویژه بر تکمیل دو ورزشگاه خرم آباد و بروجرد تاکید شد. در حال حاضر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز داریم و در دیدار با استاندار لرستان برای تأمین بخشی از آن رایزنی هایی صورت گرفت.

وی افزود: برای بخش ساخت قسمت ۵ هزار نفری ورزشگاه بروجرد نیز با  ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با تاکید بر اهمیت پروژه های ورزشگاهی استان لرستان برای سازمان مجری گفت: اتمام این پروژه ها وابسته به تخصیص بودجه است که امیدواریم دولت و مجلس بودجه لازم را پیش بینی و اختصاص دهند.

نبیان همچنین از آماه سازی سه بیمارستان طی هفته های اخیر توسط سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی خبر داد و گفت: بیمارستان ۲۵۹ تخت خوابی تربت حیدریه آماده تحویل موقت به وزارت بهداشت است. ساختمان اصلی بیمارستان ۲۴۳ تخت خوابی جهرم نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ به وزارت بهداشت تحویل داده می شود. در بهمن ماه نیز بیمارستان ۹۰ تخت خوابی تکاب را به وزارت بهداشت تحویل موقت دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …