ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون تهران

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی زمستان ۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، فاطمه تنهایی، مدیرکل کانون استان تهران با اعلام  مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط کانون استان تهران تا ۱۷ دی ۱۳۹۹ گفت: ۴۶ کارگاه مجازی برخط(آنلاین) استان تهران در پنج گروه سنی (نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال) در ترم زمستان از ۱۸دی‌ماه برگزار می‌شود.

او با معرفی هفت عنوان کارگاه مجازی جدید در برنامه زمستانی کانون استان تهران گفت: نوشتن خلاق، تکنیک در نقاشی، سبک‌شناسی در نقاشی، مبانی تئاتر و تئاتر عروسکی، نمایشنامه‌نویسی مقدماتی، کلاژ و قصه‌گویی مقدماتی بزرگسال عناوین جدید است. 

تنهایی افزود: سه عنوان کارگاه قصه‌گویی، کاردستی و نقاشی ویژه نوخوان و نونهال دارای نیاز ویژه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون استان تهران با اشاره به تنوع عناوین کارگاه‌های مجازی استان تهران، گفت: به منظور حفظ روحیه نشاط و شادابی دانش‌آموزان در منزل باتوجه به شرایط موجود کرونا سعی شده تا عناوین کارگاه‌های مجازی مطابق با سلایق مختلف کودکان، نوجوانان و خانواده‌های‌شان تدوین شود.

او با اشاره به این‌که ۲۸ مربی ادبی، فرهنگی و هنری کانون مدرس کارگاه‌های برخط هستند، تصریح کرد: هر عنوان کارگاه به طور متوسط در هشت تا ۱۰ جلسه ۶۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان تهران ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی kpf.ir پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …