ثبت زلزله ۴.۳ در بندرگناوه استان بوشهر و ۳.۸ در شربیان

در هفته گذشته بندر گناوه استان بوشهر، بار دیگر زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۳ را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته گذشته، بندر گناوه استان بوشهر با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۳ لرزید ضمن آنکه شربیان استان آذربایجان شرقی زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ و گرمسار زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ را تجربه کردند.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲ مرداد

در خشت استان فارس زلزله ۲.۹، قلعه خواجه استان خوزستان زلزله‌های ۲.۹ و ۲.۸، رودبار استان کرمان زلزله ۲.۸، سرگز استان هرمزگان زلزله‌های ۲.۷ و ۲.۸،شنبه استان بوشهر زلزله ۲.۹، فاریاب استان کرمان زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

یکشنبه ۳ مرداد

در بابامنیر استان فارس زلزله‌های ۲.۶ و ۲.۹، بالاده استان فارس زلزله ۲.۹، سنخواست استان خراسان شمالی زلزله ۲.۷، سده استان فارس زلزله ۲.۹، زیارتعلی استان هرمزگان زلزله ۲.۶، شوقان استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵، فاریاب استان کرمان زلزله ۲.۸، لوجلی استان خراسان شمالی زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

دیهوک استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۴۰ کیلومتری دیهوک، ۷۱ کیلومتری سه قلعه و ۷۸ کیلومتری ارسک این استان بوده است.

دوشنبه ۴ مرداد

در قصرشیرین استان کرمانشاه زمین‌لرزه ۲.۸، نصرت آباد استان سیستان و بلوچستان زلزله ۲.۹، خشت استان فارس زلزله ۲.۵ گزارش شد.

سه شنبه ۵ مرداد

پل سفید استان مازندران زلزله ۲.۸، سرگز استان هرمزگان زلزله ۲.۹، سلماس استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۵ را تجربه کردند.

در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۰ کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در چهار کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۴ کیلومتری قصر شیرین و ۳۸ کیلومتری گیلان‌غرب بوده است.

در خانوک استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ رخ داد که عمق آن در ۱۰ کیلومتری و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۹ کیلومتری خانوک، ۱۵ کیلومتری زرند و ۲۷ کیلومتری هجدک این استان گزارش شد.

چهارشنبه ۶ مرداد

شربیان استان آذربایجان شرقی با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ لرزید. عمق این زلزله در شش کیلومتری و کانون آن در ۱۳ کیلومتری شربیان، ۱۹ کیلومتری تیکمه داش و ۲۰ کیلومتری دوزدوزان این استان بوده است.

گرمسار زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۴ کیلومتری را تجربه کرد. عمق این زلزله در ۱۴ کیلومتری و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۴ کیلومتری گرمسار، ۱۳ کیلومتری آرادان و ۲۷ کیلومتری ایوانکی این استان گزارش شد.

در خشت استان فارس زلزله ۲.۹، دیهوک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۵، بسطام استان سمنان زلزله ۲.۷ به ثبت رسید.

پنج‌شنبه ۷ مرداد

در اسفراین استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵، سرخنکلاته استان گلستان زلزله ۲.۸، اسفراین استان خراسان شمالی زلزله ۲.۸ رخ داد.

جمعه ۸ مرداد

بندر گناوه استان بوشهر با زمین‌لرزه ای به بزرگای ۴.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۹ کیلومتری بندر گناوه، ۲۸ کیلومتری بندر ریگ و ۳۳ کیلومتری امام حسن این استان گزارش شد. زلزله ۲.۶ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …