جزییات سفر ایرانی‌ها به عراق به دنبال شیوع کرونا

سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عراق را به دنبال شیوع کرونا اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، محمد آزاد – سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت- با بیان این‌که به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه، چهارم اسفند ماه به عتبات عالیات کاروانی اعزام نمی‌شود، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور است.

وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذیربط درباره موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: براساس تصمیم گرفته شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته‌اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عراق رسانده می‌شود.

عراق به دنبال شیوع ویروس کرونا از روز گذشته مرزهای زمینی با ایران را بسته و پروازهایش را در این مسیر برای سه روز به حالت تعلیق درآورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …