خانه‌ها را با مبلمان ضد حریق شرکت‌های استارت‌آپی تزئین کنید

گروهی از محققان یکی از استارت‌آپ‌ها با استفاده از پلاستوفوم مبلمان‌های ضد حریق و ضد آب را به بازار معرفی کردند.

مجید رضایی، مدیر عامل یکی از استارت‌آپ‌ها در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با استفاده از یونولیت‌های سقفی محصول جدید و دانش بنیانی را اختراع کردیم که قرار است در صنعت مبلمان به کار گرفته شود.

وی با اشاره به مزیت‌های رقابتی مبل‌های تولید شده در این شرکت، خاطر نشان کرد: در این محصول از یونولیت‌ یا پلاستوفوم‌ها استفاده شده و محصول نهایی در این طرح، تولید مبلمانی از مواد مستحکم‌تر از نمونه‌های موجود در بازار است، ضمن آنکه دارای خواص ضد آب و ضد حریق است و شکل پذیری خوبی دارد.

رضایی در خصوص ضد حریق بودن این مبلمان، توضیح داد: این محصول در گرید E قرار دارد و محصولاتی که در این گرید قرار دارند، زمانی که در برابر حرارت و شعله قرار می‌گیرند، مشتعل نخواهند شد و خطر آتش سوزی برای محیط نخواهند داشت.

وی، حذف چوب را از دیگر مزایای این محصول نام برد و یادآور شد: این مبل را می‌توان در فرم‌های مختلف با استفاده از دستگاه CNC تولید کرد، علاوه بر اینها ۵۰ درصد از فرآیند کار در این روش کم شده که این امر منجر به کاهش یک سومی هزینه‌های تولید شده است.

مجری طرح، ضمانت ۲۰ ساله قالب اصلی مبل‌های تولید شده به این روش را از دیگر مزایای رقابتی این محصول عنوان کرد و یادآور شد: محصول “پاف” با این روش به بازار عرضه شده و استقبال خوبی از آن شده است.

مدیر عامل این استارت‌آپ ادامه داد: تولید مبلمان‌های اداری، خانگی و شهری در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …