دارایی‌های دانش‌بنیان در برابر سرقت و آتش‌سوزی بیمه می‌شوند

بسته بیمه‌های آتش سوزی و سرقت ماشین آلات برای حفاظت از دارایی‌های فیزیکی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، خدمات بیمه‌ای یکی از ۱۴۰ بسته خدمتی است که معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌کند. این معاونت با امضاء توافق‌نامه با بیمه‌های بازرگانی تلاش کرد تا نیازهای مختلف بیمه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان را رفع کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نوع خاص فعالیتی که انجام می‌دهند به خدمات بیمه‌ای ویژه‌ای نیاز دارند. شرکت‌های بیمه باید متناسب با این فعالیت‌های فناورانه بیمه نامه‌های سازگار با زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور را تدوین کنند.

برای تحقق این مسئله، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه‌های مشترکی را با شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه بیمه به امضاء رسانده است. این تفاهم نامه‌ها یک بسته خدمات بیمه‌ای بسیار متنوع را به وجود آورده است که انواع بیمه نامه‌ها را در بر می‌گیرد. این معاونت با امضای تفاهم نامه‌ای با بیمه ایران سعی کرد تا خدمات این شرکت به صورت ویژه در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

بیمه مسئولیت، بیمه مسئولیت‌حرفه ای، بیمه مسئولیت ناشی از تولید، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان گروهی و بیمه شکست ماشین آلات از جمله بیمه‌نامه‌هایی است که در بسته خدمتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.

یکی از انواع بیمه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه آتش‌سوزی و سرقت ماشین‌آلات است. با توجه به افزایش قیمت ماشین‌آلات و تجهیزات لازم بود که هر چه سریع‌تر این نگرانی و دغدغه شرکت‌های دانش‌بنیان برطرف شود و این دارایی ها در مقابل عوامل آسیب‌زایی مانند سرقت و آتش‌سوزی بیمه شوند.

بنابراین طی تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بیمه ایران، این شرکت بسته بیمه‌ای جامعی برای ریسک‌های مترتب بر دارایی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، محصولات دانش‌بنیان و مسئولیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه داده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، در همین راستا بسته بیمه‌های آتش سوزی و سرقت ماشین آلات برای حفاظت از دارایی‌های فیزیکی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود. شرکت‌های متقاضی می‌توانند به نمایندگی‌های بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه کنند تا از این بسته‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …