دانشگاه تهران میزبان سلسله رویدادهای «جهش تولید»

نخستین وبینار از سلسله رویدادهای «جهش تولید» در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور با وجود تحریم‌ها و نوسانات ارز و  پیدایش بیماری کووید-۱۹ که ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی همه کشورهای درگیر وارد کرده است، بیش از پیش نیاز به اقدامات عملی و به دور از شعار احساس می‌شود.

به‌منظور تحقق افزایش تولید، نیاز است از رویکردهای سنتی برای تولیدات فاصله گرفته و از علم روز در این جهت بهره گرفت. به این منظور، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف ارائه رویکردهای اجرایی جهت کمک به جهش تولید در شرکت‌های دانش بنیان، تصمیم به برگزاری سلسله رویدادهایی با محوریت تحقق جهش تولید گرفته است.

آموزش تخصصی جهت کاهش اتلافات و افزایش راندمان شرکت‌ها، عارضه‌یابی و نیازسنجی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور جهت جهش تولید، شناسایی شرکت‌هایی با قابلیت scale-up ، حمایت از کسب و کار شرکت‌هایی که قابلیت جهش تولید دارند،     کمک به برندسازی، شبکه‌سازی و پیدا کردن ارتباطات و بازار و صیانت از بازار داخلی و ایجاد پلتفرم برای گفتگو میان صاحبان کسب و کار و مسئولان مربوطه از اهداف این برنامه است.

مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره یکی از شرکت‌ها با موضوع اقتصاد اشتراکی، توسعه زنجیره‌ی ارزش و بهینه‌سازی منابع داخلی، روزبه شیوایی، کارشناس صنعت خودرو با موضوع مقدمه‌ای بر سیستم‌های تولید با تمرکز بر تولید ناب و اسماعیلی‌نسب، کارشناس توسعه اکوسیستم از صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای جهش تولید شرکت‌های دانش‌بنیان سخنرانی می‌کنند.

تاریخ برگزاری وبینار یکشنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷-۱۵ است.

علاقه‌مندان جهت شرکت و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://utstpark.ir/webinar_waste_decrease/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …