«دختری در نهمین روز پاییز»

ایسنا/بوشهر «دختری در نهمین روز پاییز» به قلم “اعظم دریسی” نویسنده دشتستانی به چاپ رسید.

اعظم دریسی در گفت و گو با ایسنا عنوان می کند: من عاشق نوشتن هستم و دوست دارم اثر بعدی که از من به چاپ می رسد گلچینی از متن های ادبی که تاکنون نوشته ام باشد.

وی ادامه می دهد: از کودکی علاقمند به نوشتن بودم، یادم می آید قبل از اینکه نوشتن را یاد بگیرم داستان هایی که در ذهنم می آمد با نقاشی ترسیم می کردم. زندگی در روستا، هوای آزاد و آسمان پرستاره‌اش هر لحظه بیشتر مرا به نوشتن وا می‌داشت. گاهی سرودن شعر و گاهی هم قطعه‌های ادبی اوقات فراغت مرا پر می‌کرد.

مولف کتاب «دختری در نهمین روز پاییز» می‌گوید: طی یکی دو سال گذشته با انجمن اهل قلم برازجان و باشگاه نویسندگی شهرزاد آشنا شدم و داستان نویسی را به طور جدی‌تر آغاز کردم. در جشنواره ادبی- هنری مجنون در سال ۹۸ و کنگره‌ی سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر نیز شرکت کرده و داستان‌هایم شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند.

به گزارش ایسنا، اعظم دریسی، متولد ۱۳۶۰ در روستای نظرآقا از توابع شهرستان دشتستان، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی و ساکن بوشهر است. «دختری در نهمین روز پاییز» اولین کتاب این نویسنده دشتستانی و شامل تعدادی از داستان های کوتاه اوست که اواخر سال ۹۸ تصمیم به چاپ آن گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …