راه‌اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰

گذر فرهنگ و هنر گلستان در شهر مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰ راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از گزارش روابط عمومی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، امین عارف‌نیا _ مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر _ با اعلام این خبر گفت: با هدف کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و هنری، ایجاد مقاصد فراغتی برای شهروندان و گردشگران با کارکرد فرهنگی و هنری و کمک به ایجاد فضاهای عمومی خلاق و سرزنده و در دسترس، گذر فرهنگ و هنر گلستان مهشد ایجاد می‌شود. 

او در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با شهرداری مشهد، اظهار کرد: شهرداری مشهد متعهد شده است ترمیم و به سازی گذر، باز طراحی نما و جداره ها و آماده سازی فضای مسقف را برای واگذاری به کسب و کارهای فرهنگی و هنری تا پایان سال ۱۳۹۹ به سرانجام برساند.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: با همراهی هنرمندان مکانی خلاق را در گذر گلستان طراحی و راه‌اندازی خواهیم کرد. میدان شهدا به عنوان نقطه آغاز عندلیب به حرم مطهر امام رضا (ع) برای ایجاد پلازا با رویکرد هنرهای آیینی و دینی در نظر گرفته شده است و مقرر شد شهرداری مشهد ضمن بررسی امکان برخی تغییرات در کالبد میدان شهدا، تردد شهروندان و گردشگران در این عرصه تسهیل شود. 

او افزود: موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر ضمن ایجاد دفتر تسهیل گری در مشهد در تعامل با اهالی فرهنگ و هنر در تلاش خواهد بود مکان های خلاق و پر رونقی را در هر دو عرصه میدان شهدا و گذر گلستان دایر کند.

تفاهم نامه همکاری میان موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با هدف ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در مشهد منعقد و مبادله شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …