رخت نو بر تن ۲۷۰ واگن ریلی کشور

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۷۰ واگن که قابلیت بازسازی داشتند  به کارخانجات تولیدکننده اعزام شدند.

سعید رسولی ظهر امروز (۲ تیرماه) در حاشیه بازدید از شرکت ایریکو ابهر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق جهش تولید، یادآور شد: به همت همه تولیدکنندگان حوزه ریلی، خوشبختانه امسال گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده است که در سایه این تلاش‌ها، روز شنبه چهارمین مرحله از تولیدات ناوگان ریلی داخلی کشور به شبکه ریلی اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به امضای قرارداد بازسازی ۸۰ دستگاه واگن مسافربری با ایریکو ابهر، تصریح کرد: در فاصله یک و نیم ماهه از این تصمیم، عملیات بازسازی در ایریکو آغاز شده است که این امر یک اتفاق ارزشمند در حوزه راه‌آهن کشور است که بعد از سالیان طولانی این ناوگان بازسازی شود.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با بیان این‌که ۲۷۰ واگن که قابلیت بازسازی داشتند به کارخانجات تولیدکننده اعزام شدند، ادامه داد: ۸۰ دستگاه از شرکت رعد تبریز، برای بازسازی به ایریکو سپرده شده است و سایر کارخانجات هم، واگن‌های شرکت‌های دیگر را در  دست انجام دارند.

رسولی تصریح کرد: با توجه به این امر علاوه  بر آن‌که چرخ رونق و تولید در کارخانجات به گردش درمی‌آید، فرصتی برای ارتقا کیفیت ناوگان کشور بدون لطمه به ظرفیت صندلی مسافران فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …