روند قیمتی سکه و طلا همچنان کاهشی است

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، کاهش نرخ ارز در بازارهای داخلی و همچنان کاهش تقاضا برای سکه، سبب شده است که روند کاهشی قیمت سکه و طلا در معاملات بازار ادامه داشته باشد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نسبت به روز گذشته براساس کاهش نسبی نرخ ارز و همچنین کاهش تقاضا برای خرید سکه، قیمت سکه و طلا در بازار امروز(دوشنبه) نیز کاهشی بوده است، آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز را اینگونه اعلام کرد که با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش،   هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان دادوستد شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۰۰  هزار تومان و ربع سکه دو میلیون تومان معامله شده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده‌اند. سکه‌های یک گرمی نیز ۲۰ هزار تومان ارزان‌تر شده و یک میلیون و ۶۰ هزار به فروش رسیده است.

وی گفت: همچنین هر مثقال طلا سه میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار،   ۷۰۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شده‌اند که به ترتیب ۱۵ هزار و ۳۲۰۰ تومان ارزان‌تر شده‌اند.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۶۹۵ دلار ثبت شده که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰ دلاری داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …