سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد به شنبه هفته آینده موکول شده است، گفت: مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور و جاده‌های شمالی از حیث ترافیکی و جوی نداریم.

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه از ابتدای هفته قرار بود محدودیت‌های جدیدی برای استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی کشور از حیث ترددهای درون و برون شهری و مشاغل دولتی و خصوصی وضع شود،  خبرهایی منتشر شده بود که این محدودیت‌ها از روز چهارشنبه  وضع خواهد شد و به همین دلیل مردم نمی‌دانستند که به عنوان مثال می‌توانند در محورهای برون شهری تردد یا سفر جاده‌ای داشته باشند و بالاخره محدودیت‌های جدید از چه روزی اعمال می‌شود؟

مژگان جلیلیان –معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور و چگونگی وضع محدودیت‌های جدید اظهار کرد: گرچه قرار بود پلیس راه محدودیت‌هایی را برای ترددهای بین شهری وضع کنند و از چهارشنبه جلوی سفرهای جاده‌ای مردم و ورود و خروجشان به استان‌های قرمز و نارنجی گرفته شود اما اعمال این محدودیت‌ها به شنبه هفته آینده یعنی اول آذر ماه موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ دستور و ابلاغی برای اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای بین شهری و بین استانی وجود ندارد اما ممکن است در برخی مناطق به صورت محلی تصمیماتی اتخاذ شود. البته از همه مردم می‌خواهیم در راستای قطع زنجیره انتقال و عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا از انجام هر گونه سفر خودداری کرده و در خانه بمانند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی نیز گفت: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر جوی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور نداریم و تقریبا تردد روانی و کم حجمی در اکثر این محورها وجود دارد.

جلیلیان اظهارکرد: بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور تا ساعت  ۳۰ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۰آبان ماه) تردد روانی در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیرهای رفت و برگشت وجود دارد  و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …