سفر به کشورهای غیر اروپایی ممنوع!

آلمان هشدار خود را درباره سفر به کشورهای غیر اروپایی تا پایان اوت ۲۰۲۰ تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت simpleflying،  آلمان به تازگی هشدار درباره سفر شهروندانش به کشورهای غیر اروپایی را تا تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۰ تمدید کرده و از آن‌ها خواسته تا در صورت خریداری بلیت هواپیما از هرگونه سفر تفریحی و غیرضروری صرف‌نظر و خودداری کنند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه هوانوردی، این تصمیم دولت آلمان تاثیر و تبعات منفی متعددی بر صنعت توریسم بسیاری از کشورهای دیگر خواهد داشت؛ به عنوان مثال ترکیه و مصر به خصوص در ماه‌های گرم سال همچون فصل تابستان، هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران و توریست‌های آلمانی بودند و حالا با تمدید محدودیت‌های تردد و سفرهای هوایی از سوی دولت آلمان بدون شک با مشکلات و موانع متعددی روبرو خواهند شد و درآمدزایی آنها از صنعت توریسم به شدت افت و کاهش پیدا خواهد کرد.

طبق قوانین مذکور، مسافران آلمانی که از سفر به کشورهای غیر اروپایی را داشتند یا باید بلیت پرواز خود را کنسل و از سفر غیرضروری خود صرف‌نظر کنند و یا بعد از بازگشت به آلمان قرنطینه شوند.

همزمان با شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از کشورهای جهان با وضع و اعمال قوانین، مقررات و محدودیت‌های سختگیرانه سعی کردند به قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری کمک کنند و از شهروندان خود بخواهند که سفرهای غیر ضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …