سوئیس ‌به آموزش حضوری باز می‌گردد

قرار است به زودی آموزش در دانشگاه‌های سوئیس مجددا به صورت حضوری پیگیری شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سوئیس‌اینفو، پس از شیوع پاندمی “کووید-۱۹”، دانشگاه‌های جهان آموزش حضوری را لغو کردند و آموزش در دانشگاه‌ها به صورت مجازی پیگیری شد.

ولی اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که پس از تصویب دولت سوئیس، به زودی آموزش در دانشگاه‌های این کشور به صورت حضوری دنبال خواهد شد.

گفته‌ شده درخواست‌ها،‌ به ویژه از سوی اتحادیه دانشجویی سوئیس در هفته گذشته،‌ برای بازگشت دانشگاه‌ها به آموزش حضوری در حال افزایش بود.

به نظر می‌رسد که دولت این کشور به این درخواست‌ها گوش کرده و اعلام کرده که آموزش در دانشگاه‌های سوئیس از هفته دیگر یعنی از تاریخ ۱۹ آوریل مجدد به صورت حضوری خواهد بود.

البته بازگشت به شیوه آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود. به نحوی‌ که کلاس‌ها با ظرفیت یک سوم جمعیت برگزار خواهد شد و دانشجویان همچنان باید ماسک بزنند و اقدامات بهداشتی مانند ضدعفونی کردن دست‌ها را انجام دهند.

اتحادیه دانشجویان سوئیس اعلام کرد که در دوران شیوع کووید-۱۹، نگرانی‌هایی پیرامون سلامت روان دانشجویان وجود داشته است. اما مسئله نگران کننده در این میان امور مالی دانشجویان است. زیرا در این دوران بسیاری از مشاغل تعطیل شدند و دانشجویان با مشکلات مالی مواجه شدند.

این در حالی است که چندین دانشگاه سوئیسی نیز اعلام کردند که آموزش را به صورت مجازی دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …