شریعت‌نژاد: هر انسانی‌ ممکن است ناقل باشد/ مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

نماینده مردم تنکابن در مجلس ضمن تأکید به ضرورت رعایت اصول بهداشتی افرادی که به شهرهای شمالی سفر می‌کنند، گفت: در شهر من هیچ گونه غربالگری در ورودی شهرها صورت نگرفته است

شمس الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افزایش‌ سفرها به شمال کشور، در مورد وضعیت بیماری کرونا در تنکابن گفت: سه ماه از بیماری کرونا می گذرد و بیماری کم شده است. مردم اما از این وضعیت خسته شده‌اند و مشکلات اقتصادی وضعیت را بدتر می‌کند. نمی‌توان از مردم خواست که بعد از این مدت سفر نکنند.

نماینده مردم تنکابن‌ در مجلس دهم با بیان اینکه «مردم نیازمند سفر و عوض کردن حال و هوای خود هستند» با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی گفت: مردم باید به جد اصول بهداشتی را رعایت کنند. حواس مردم باید جمع باشد. هر انسانی‌ ممکن است ناقل باشد.

شریعت نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا در شهر تنکابن محدودیتی اعمال شده است؟ گفت: در شهر من هیچ گونه غربالگری در ورودی شهرها صورت نگرفته است. تنها محدودیت اما ورود به دریا است. هتل‌ها نیز کار خود را با ۵۰ درصد ظرفیت آغاز کرده‌اند. در واقع هتل‌دارها و پلاژدارها با آهنگ موزونی فعالیت خود را آغاز کردند تا اگر وضعیت خوب پیش رفت، فعالیت‌ها را افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …