عرضه نسل دوم دستگاه کمک تنفسی تا ۳ ماه آینده

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با تولید دستگاه‌های اکسیژن ساز و رفع نیازهای کشور در زمان شیوع کرونا، حالا نسل دوم دستگاه کمک تنفسی را در دستور کار دارند که به گفته آنها تا ۳ ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

نیلوفر بخشنده نژاد، مدیر فروش یکی از شرکت‌های دانش بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، دستگاه‌های کمک تنفسی را از محصولات این شرکت دانست و گفت: دستگاه اکسیژن ساز تولیدشده در این شرکت ۵ لیتری است و تولید این دستگاه با حجم بیشتر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی ساخت دستگاه اکسیژن ساز ۱۰ لیتری را از برنامه‌های این شرکت نام برد و ادامه داد: این دستگاه تا ۳ ماه آینده عرضه خواهد شد.

بخشنده نژاد نسل دوم دستگاه کمک تنفسی برای بیماران مبتلا به کرونا، انسداد ریوی، آپنه‌های تنفسی را از دیگر دستگاه‌های تولیدشده در این شرکت دانش بنیان عنوان کرد و یادآور شد: این دستگاه مجهز به نرم افزارهای گزارش گیری است و قادر است گزارشی را برای پزشک در زمینه روند بهبود و درمان بیماران ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه نسل دوم  این دستگاه در حال تولید است، یادآور شد: مهمترین مزیت این دستگاه آن است که کاملا تولید داخل است و ضمن آنکه مودهای تنفسی مختلفی در آن پیش بینی شده است.

مدیر فروش این شرکت دانش بنیان با اشاره به ارائه خدمات در زمان شیوع کرونا، یادآور شد: دستگاه اکسیژن ساز و کمک تنفسی یکی از نیازهای مهم بیماران مبتلا است، از این رو با افزایش میزان تولید اقدام به رفع نیاز کشور کردیم.

بخشنده نژاد    

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …